dissabte, 23 de maig del 2015

Raid Atlètic a 4t de Primària

Els nois i noies de 4t han pogut aplicar tot allò que han après a les classes d'Educació Física sobre l'atletisme. I com? Ens hem desplaçat al Complex Esportiu Can Dragó i allà hem pogut competir en grup en les diferents proves atlètiques proposades:
- Salt de llargada.
- Curses de velocitat.
- Llençament de pes.
- Salt d'alçada.
- Curses de relleus.
- Cursa de resistència.

Ha estat una gran experiència i l'esforç de tothom ha estat la tònica de la jornada. Mireu les fotos per conèixer els atletes del futur...

3 comentaris:

  1. Jo m'enrecordo quan vaig guanyar la cursa de velocitat.

    ResponElimina
  2. Els de sisè no vam fer això quan anavem a quart, no??? Sembla un esport xulo, m'agradaria poder-ho fer!!!

    ResponElimina
  3. jo m'enrecordo de quan vaig fer aixó va ser molt divertit encara que no vaig poder fer certes coses perquè tenia una capsulitis al dit i em van envenar tot el braç.

    ResponElimina